En av mina kopparbarbhonor simmar ner mot botten och "gnider" sig mot den. Vad kan det bero på? Hon varken beter sig eller ser ut annorlunda annars.
Gnider sig mot botten
Kollaps
X
-
Gnider sig mot botten
110 Liters Fisksoppa, vill och ska renovera fiskbeståndet nån gång...
Ancistrus, Fläckig Pansarmal, Platy, Endlers Guppy, Kopparbarb, Ampullaria, Afrikansk Jättefilterräka
20 Liters Räkkar
Två CR (ska införskaffas fler) och en körsbärsräka som har fått flytta från stora akvariet.Taggar: Ingen -
Hon kliar sig. Har du möjlighet att kolla dina vattenparameter? Viktigast är ammoniak, nitrit och även pH. Men även nitrat ocf fosfat.
När gör hon det? Gör hon det mest efter det att du har bytt vatten? Eller efter matningen? Eller är det när som helst?
Har du nyinflyttade fiskar i akvariet, eller är det nåt annat som har förändrats? Hur länge har akvariet varit igång?"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice Walker -
Kommentar
-
Ursprungligen postat av andreassofusdom kan klia sig mot botten om dom har fått gälparasiter"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice WalkerKommentar
-
Ursprungligen postat av WatermelonEn av mina kopparbarbhonor simmar ner mot botten och "gnider" sig mot den. Vad kan det bero på? Hon varken beter sig eller ser ut annorlunda annars.________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
Kommentar