protozin

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • nikki
    • May 2004
    • 224

    protozin

    Hej!

    Jag har tänkt medicinera med protozin men ställer mig frågande till vilken dosering jag ska gå efter. Det står nämligen olika på flaskan och bipacksedeln som följer med. Är det någon som har någon aning om vilken som är rätt.
    Katti
  • fredrikakesson
    • November 2003
    • 1363

    #2
    Hej

    Det här har det skrivits en hel del om tidigare.Sök i forumet.Jag körde på den engelska.Detta pga tidigare erfarenheter av översättningar som brukar vara sopiga.
    Fredrik

    Kommentar

    • nikki
      • May 2004
      • 224

      #3
      Jag har försökt att söka men hittade ingenting som gjorde mig klokare, därför gick jag efter den svenska ordinationen + att jag halverade den eftersom jag har kuhlii ålar. Men jag vill ju gärna veta vilken som är rätt för om den svenska ordinationen är fel så lär den ju inte hjälpa speciellt mycket. Det är ju en aning irriterande att det står två olika ordinationer
      Katti

      Kommentar

      • nikki
        • May 2004
        • 224

        #4
        Min borelli gosse har fått ännu mer prickar, men eftersom jag har kuhlii ålar och inte vet om det är den svenska eller engelska versionen som är rätt så kör jag på den svenska och halverar den. Får väl köra några extra dagar istället och hoppas att borellin klarar sig.

        Nu har jag dock ett till problem, min hona är borta, jag såg henne senast i går kväll och då var hon frisk, inte en endaste prick, men nu är hon borta och jag hittar henne inte någonstans. Nu till min kanske lite dumma fråga, kan hon ha grävt ner sig någonstans? Jag vet att vissa ciklider brukar gräva en del därav min fundering. Jag tycker att om hon skulle vara död så borde hon väl ha flytit upp.

        Hon har gömt sig någonstans förut också men då har hon kommit fram efter ett tag men nu har jag som sagt var inte sett henne sen i går kväll.

        Katti

        Kommentar

        Arbetssätt...