Sterazin - dosering?? Dubbla budskap

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Firres
    • July 2004
    • 137

    Sterazin - dosering?? Dubbla budskap

    Har ställt denna fråga tidigare i dag men var kanske oklar i min rubrik. Hoppas någon nappar nu.

    Är verkligen fundersam nu. Fått hem Waterlife Sterazin. På bipacksedeln står det att man ska använda det dagligen, 1 droppe/liter vatten tills de är besvärsfria. På lådan står det att man ska använda det dag 1, 3, 6, 8 och 10. Vad är det som gäller egentligen?
    Hur många ml ska jag sätt till mitt 100-liters och vilka dagar och hur många dagar?
  • Firres
    • July 2004
    • 137

    #2
    Ingen som vet?

    Kommentar

    • kung_royne
      • May 2003
      • 78

      #3
      ställde ungefär samma fråga för en tid sedan, fick inget svar då heller :/ på min (bipacksedel och min förpackning stod det olika antar droppar för samma mängd vatten)

      Kommentar

      • Firres
        • July 2004
        • 137

        #4
        Men hur gjorde du då och funkade det? Blev dina firrar piggare?

        Kommentar

        • klara
          • September 2002
          • 1112

          #5
          Om jag inte minns helt fel så har detta diskuterats men då angående Protozin. Följ den bipackade lappen på svenska för dosering. På förpackningen står det väl på engelska och gäller engelsmännens vatten, vi i Sverige har tydligen mjukare kommunalt vatten och behöver inte medicinera lika hårt.
          /Klara
          ------------------------
          Min hemsida
          Min zoon

          Kommentar

          • Firres
            • July 2004
            • 137

            #6
            OK, bra då vet jag. Ska försöka med det. Blev bara så osäker när det står olika saker.

            Kommentar

            • klara
              • September 2002
              • 1112

              #7
              Jo jag hade samma problem med Protozin, blev aningen bortkollrad av att det stod olika på förpackningen och bipacksedeln.
              /Klara
              ------------------------
              Min hemsida
              Min zoon

              Kommentar

              • kung_royne
                • May 2003
                • 78

                #8
                Förlåt, missade visst det viktigaste
                jag gick efter den svenska.. fiskarna dog iaf inte (varken av medicineringen eller misstänkta smittan)

                Kommentar

                • Firres
                  • July 2004
                  • 137

                  #9
                  Jag kör på den svenska som blir starkare och varje dag ger jag det, och de verkar då inte lida av det så det funkar hoppas jag.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...