Inälvsmask?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mumin
    • October 2007
    • 3837

    #31
    Hahaha, Tobbe R, du är rätt hyfsad på att provocera, men just det gör det mindre troligt att man lyssnar på sakinnehållet. Mycket väsen för ingenting som Shakespeare skrev för 500 år sen eller som det heter på svenska -tomma tunnor skramlar mest.
    Om man måste ta till den dryga, mästrande tonen så beror det nog mest på att sakinnehållet inte är så värst vidare och att man är rädd att framstå som okunnig om folk skulle lägga märke till det. Vilket få faktiskt gör eftersom de störs sig på sättet budskapet framförs.
    Men hej hå, här stötte du på patrull, jag har träffat såna som du förr!
    För mycket är inte nog!
    Jag VILL ha en Elefantofon!!

    Kommentar

    • Tobbe R
      • May 2009
      • 654

      #32
      Ursprungligen postat av Mumin
      Hahaha, Tobbe R, du är rätt hyfsad på att provocera, men just det gör det mindre troligt att man lyssnar på sakinnehållet. Mycket väsen för ingenting som Shakespeare skrev för 500 år sen eller som det heter på svenska -tomma tunnor skramlar mest.
      Om man måste ta till den dryga, mästrande tonen så beror det nog mest på att sakinnehållet inte är så värst vidare och att man är rädd att framstå som okunnig om folk skulle lägga märke till det. Vilket få faktiskt gör eftersom de störs sig på sättet budskapet framförs.
      Men hej hå, här stötte du på patrull, jag har träffat såna som du förr!
      Jag har noterat att du inte kommenterat sakinnehållet utan endast mig som person. För att upprepa frågan, är röda mygg enbart att betrakta som godis utan näringsinnehåll vilket du hävdat i denna tråd? Om du anser så, hur mycket näringsinnehåll är "utan näringsinnehåll"? Är cyklops också godis utan näringsinnehåll? Svarta mygglarver?

      Tobbe

      Kommentar

      • Mumin
        • October 2007
        • 3837

        #33
        Sorry, men det är trettiofem år sen jag gick ur skolan, och inte ens medan jag gick där stod jag ut med mästrande magistrar. Pilutta dig!
        För mycket är inte nog!
        Jag VILL ha en Elefantofon!!

        Kommentar

        • Gurky
          • June 2009
          • 43

          #34
          Grejen med röda mygg är att det finns andra alternativ som är betydligt bättre, både för människan (slipper risk för allergi) och fisken (slipper risk för förstoppning etc iom hullingarna).

          Kommentar

          Arbetssätt...