Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

"ICA" fiskfoder??

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

"ICA" fiskfoder??

Är det någon som köper sitt fiskfoder från vanliga livsmedelsbutiker? Är dessa något att ha?? Bara nyfiiken
    96 Liter
    54 Liter
    /Sandra

jag köper mitt flingfoder från ica butiken i närheten av mig. mina fiskar äter det med stor gjädje iaf.
    MVH macke_fisk

Kommentera

Här säljer ICA och Konsum båda Tetras och Seras flingfoder och deras foder är det ju inget större fel på

Priset kan ju diskuteras. Beställer alltid i lösvikt på nätet till 1/10 av ICAs priser.

Kommentera

Ursprungligen postat av Martin85 Visa inlägg
        Här säljer ICA och Konsum båda Tetras och Seras flingfoder och deras foder är det ju inget större fel på

Priset kan ju diskuteras. Beställer alltid i lösvikt på nätet till 1/10 av ICAs priser.
        Jaså de va inte illa!! det gör de inte här jag bor i alla fall!!
        96 Liter
        54 Liter
        /Sandra

Kommentera

Och kolla bäst före datumet.
          /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

Ursprungligen postat av Martin85 Visa inlägg

var köper du på nätet?
            15 L Körsbärsräkor, snäckor, harneskmalar.
            54 L Pansarmalar, Platys, Mal, Långstreckade pansarmalar.
            35 L Black Crystal, Red Crystal, White Pearl.

Kommentera

Ska du ha en hemsida med mycket foder så ska du dra in här Länk

Kommentera

Ursprungligen postat av Rolle85 Visa inlägg
                var köper du på nätet?
                1/10 kanske var lite överdrivet de är väldigt dyra på affären. En 250ml kostar över hundringen och en liten 100ml kostar 64:-sist jag kollade.

På pwss ligger lösviktspriset på 89:- för 1000ml som jämförelse.

Sist köpte jag från akvarieshop "köp 3 betala för 2" och köpte då 6x1000ml-burkar och betalade totalt 480:- för den maten (80:- burken)

Kommentera

Ursprungligen postat av HeroS Visa inlägg
                  Är det någon som köper sitt fiskfoder från vanliga livsmedelsbutiker? Är dessa något att ha?? Bara nyfiiken
                  Fiskbullar är bra, billigt och drygt!
                  Inventas vitam iuvat excolussie per artes

Kommentera

Jag har köppt mitt flingfoder på prylcenter i täby, det är typ som rusta eller öb. Lätt det bästa jag har köppt, billigt och löser sig inte alls i vattnet och fiskarna älskar det!
                    112L Golden, höns, gulanka, katter, engelsk bulldog.

Kommentera

Jag köper med från ICA, jag tycker det är bättre än att lägga det dubbla priset för fiskmat i en zoo-butik..

Maten går ner här med..

Kommentera

Ursprungligen postat av HeroS Visa inlägg
                        Köp på en akvarieaffär och köp inte samma jämnt utan variera litegrann och gärna lite frysfoder som komplement
                        Viva Leo Buscaglia

Kommentera

En människa kan gott äta ravioli hela livet men själv så föredrar jag lite variation och tror fiskarna upskattar det med :-)
                          Niklas Ljung - http://invalidos-mc.com

Kommentera

Ursprungligen postat av ljung Visa inlägg
                            En människa kan gott äta ravioli hela livet men själv så föredrar jag lite variation och tror fiskarna upskattar det med :-)
                            tror inte att man överlever på ravioli, blir nog bristsjukdom isof
                            / dtoppen /

Kommentera

jag brukar köpa torsk,räkor till mina fiskar det uppskattas.

sedan variera med frukt och grönt. och ibland frystfoder,algfoder och flingor.

Kommentera

Sparar...
                              X