Algtabletter till malarna

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Anki L
    • August 2011
    • 606

    #16
    Ursprungligen postat av Vanish
    Nu vet jag inte hur zerbrorna är. Men i mitt akvarie så kan jag mata mitt på dagen då jag matar på samma ställe så malarna vet vart maten kommer. Och även om det är 5+ mollysar som stångas som bara den så vinner alltid min ancistrus i slutändan ändå! Och kan tänka mig att OM han ger upp, så är han inte särskilt hungrig ändå och bryr sig inte
    Ja så tänker jag också. Malarna är bra på att ta för sig fast ibland simmar Scalarerna iväg med tabletter i munnen. Kollade nu i morse klockan 6 och Scalarerna var baske mig vakna.
    350 l

    Kommentar

    • Vanish
      • April 2011
      • 900

      #17
      Ursprungligen postat av Avions
      Ja så tänker jag också. Malarna är bra på att ta för sig fast ibland simmar Scalarerna iväg med tabletter i munnen. Kollade nu i morse klockan 6 och Scalarerna var baske mig vakna.
      Haha ja det är klart, simmar dom iväg med tabletterna så blir det svårt för malarna att vinna!

      Kommentar

      • Anki L
        • August 2011
        • 606

        #18
        Ursprungligen postat av ansjo
        Aha, har du provat att släcka karet någon gång...?
        Släcka Faktum är att de har nattlampa...
        350 l

        Kommentar

        • kurteinar
          • October 2011
          • 21

          #19
          Haha Ja! Mitt i natten blir det matning^^

          Kommentar

          • kurteinar
            • October 2011
            • 21

            #20
            Mina malar är inte så mkt större än mina Platy och zebrafisk än. och de blir många som slåss om 1tablett. Tror ni dom klarar sig utan extra maten just till dom? Annars får man kanske försöka gömma tabletten så de blir svårare för de övriga att komma åt.

            Kommentar

            Arbetssätt...