Bakgrund

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sötvatten
    • March 2009
    • 31

    Bakgrund

    Hej, jag skall inom kort starta upp ett större kar 3000 x 80 X 60 och funderar på vilken typ av bakgrund som skulle passa bäst. Tänkte köra med Malawiciklider. Skall man bara ha en " plansch " på baksidan för att spara plats, eller moduler. Eller skall man använda två 150 längder av den typen som liksom är gjuten i stenformationer? Fördelar nackdelar?

    En annan fråga, skall man ha insug och utblås i/bakom bakgrunden, har 2 cirkpumpar samt två 2080 pro 3 filter?
  • Gaffel
    • December 2007
    • 6200

    #2
    Ursprungligen postat av sötvatten
    Hej, jag skall inom kort starta upp ett större kar 3000 x 80 X 60 och funderar på vilken typ av bakgrund som skulle passa bäst. Tänkte köra med Malawiciklider. Skall man bara ha en " plansch " på baksidan för att spara plats, eller moduler. Eller skall man använda två 150 längder av den typen som liksom är gjuten i stenformationer? Fördelar nackdelar?

    En annan fråga, skall man ha insug och utblås i/bakom bakgrunden, har 2 cirkpumpar samt två 2080 pro 3 filter?
    Dina cirkpumpar tycker jag löser hela frågan, köp några moduler och bygg filter av!
    Life's a bitch and then you die..
    "I might be right handed but im always left-winged"
    Skriv på!

    Kommentar

    • sötvatten
      • March 2009
      • 31

      #3
      Ja det får bli så, verkar vettigt.

      Kommentar

      Arbetssätt...