Inredning till Troffekar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ulfand
    • May 2008
    • 111

    Inredning till Troffekar?

    Jag ska flytta i feb, därför får jag nu möjligheten att göra om inredningen i mitt 720 troffekar. Jag är inte nöjd med hur det ser ut nu. Jag har en BTN rocky som bakgrund, ska sätta i 2 st moduler på kortsidorna. Det jag är tveksam över är inredningen "i akvariumet". Nu har jag typ 2 st stenhögar, en i varje del av karet.

    Har ni några tips på var man kan hitta bra bilder på aquascaping för TN? Eller egna bra bilder/inspirationskällor.
    ___________________________________
    720L blivande SA
  • Vandal
    • January 2006
    • 1655

    #2
    de flesta jag sett som verkligen lyckats med troffar har antingen haft väldigt spartanskt, med ett röse per meter kar ungefär eller så mycket bumlingar och rösen att karet var halvfullt med sten...

    jag drömmer om att bygga en riktig
    tanganyikabiotop, stenbumlingar och fin sand som enda inredning och nån form av vågmaskin som cirkulation
    over and out /Petter
    Techno, Akvarier, Sneakers och Fulöl

    http://saltvattenvandal.blogspot.com/

    Kommentar

    • ulfand
      • May 2008
      • 111

      #3
      jo det är nog så.. man får kompromissa lite eftersom det ska se snyggt ut också... men det är ju i princip det jag har i karet idag.
      ___________________________________
      720L blivande SA

      Kommentar

      • Morgan71
        • November 2007
        • 114

        #4
        På följande sida kanske du kan få lite inspiration

        Aqua Forest Aquarium is your best source for high-quality Nature Aquarium supplies in the USA. We also provide professional planted aquarium design, installation, and maintenance services. Our goal is to create a love for nature and help others make beautiful underwater landscapes in their own home.
        Alla är vi yngel i början.....

        Kommentar

        Arbetssätt...