Dragonstone??

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • MantaC0re
    • July 2005
    • 512

Dragonstone??

Hej!
    Vart får man tag i dessa?? Sett att dom finns att köpa från tyskland men det känns fel att köpa sten enda därifrån. Simontorp har haft nu vet jag inte hur dom har, eller finns det någon svensk hemsida där man kan beställa dessa stenar.

//Mattias
    If Today Was Perfect There Would Be No Need For Tomorrow
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

De som skulle ta över efter Simontorp är Dogman, men det är ganska meningslöst att titta på deras hemsida eftersom den är dåligt uppdaterad. Kolla med din lokala affär om de handlar av Dogman och då kanske kan höra efter om de kommer att fortsätta med Dragonstone som de kan ta hem åt dig.
    /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentar

• Radioaktiva Räkor
      • May 2007
      • 1760

Jag hörde att Dogman i dagarna vart på utbildning och säljmöten inför uppköpet av Simontorp nu, säljare ska tydligen dyka upp i butikerna nästa-nästnästa-vecka. Förhoppningsvis har dom kataloger med sig då. Bra att veta är ju att DjurMagazinet-butikerna har tight samarbete med Dogman så det är sannerligen GLADA nyheter

//C
      With a licence to krill!
      Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

Kommentar

• MantaC0re
        • July 2005
        • 512

Ja det hade ju varit kanon, får väl ta mej en tur till Mora nästa månad som det verkar!
        Hoppas dom kommer igång fort sitter och väntar på min AN bubbelräknare än!!!
        If Today Was Perfect There Would Be No Need For Tomorrow

Kommentar

Arbetssätt...