Köpte fel sand, ska jag blanda?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • patriksg
    • May 2007
    • 1705

    Köpte fel sand, ska jag blanda?

    Idag på lunchen åkte vi till Biltema för att jag skulle köpa blästersand, hade inte så mycket tid på mig för att vi skulle åka till hjalmars och ta en fet kebab med vitlökssås och pommes. Iaf så blev det fel sand, det blev storleken 03-07 hemma har jag 02-1. Någon som har dessa ihop? Är lite orolig att det lerar till sig.
    Mvh Patrik
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Till slut kommer den grövre sanden att ligga över den fina, är det OK för dig så blanda, annars byt ut den.
    Men å andra sidan är det inte kul att vara halvnöjd, var det en sort du ville ha från början så håll dig till planen, annars lär du reta dig på "felet".
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • patriksg
      • May 2007
      • 1705

      #3
      Det kommer ju vara massa multisar i karet så det rörs ju runt en del. Men den sanden jag köpte fel bör ju vara grövde :P den var ju från 03-07 och den jag hade var från 02-1 Så i den som var fel finns det ju inga mindre än 03.. fast inte större än 07.. om ni fattar, den jag hade tidigare kunde ju dock vara upp till 1..

      Fast som du säger, jag kommer nog störa mig på det.. Ska ju troligen in med dyra btn moduler och så, vill ha det riktigt.
      Mvh Patrik

      Kommentar

      • beerzon
        • May 2008
        • 877

        #4
        Patrik skriv gärna cm/mm/m efter siffrorna, kan misstolkas arnnas, t.ex 2-10 mm, 3-7 mm.

        Mvh Emil

        Kommentar

        • patriksg
          • May 2007
          • 1705

          #5
          Yes, ska tänka på det beerzon.. Iaf så bytte jag idag! Tack för svar!
          Mvh Patrik

          Kommentar

          Arbetssätt...