Grottor?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sheribaby
    • September 2007
    • 33

    Grottor?

    Är det någon som vet vart man kan få tag på några snygga grottor till akvariet på internet? Jag är intresserad av något som ser naturtroget ut och är inte peppad på varken krukor eller kokosnötter. Har kollat lite på pwss hemsida och guldfisken, men finns det några fler ställen som är värda att besöka som är bra och billiga?

    tack på förhand!
    95l Randig Otocinclus - Boliviansk Fjärisciklid - Siamesisk Algätare
  • evilsteken
    • November 2007
    • 106

    #2
    bygga själv är ju ett alternativ jag köpte en kasse snygg sten som jag silicona i hop till ett snyggt stenrös

    Kommentar

    • sheribaby
      • September 2007
      • 33

      #3
      Ursprungligen postat av evilsteken
      bygga själv är ju ett alternativ jag köpte en kasse snygg sten som jag silicona i hop till ett snyggt stenrös
      Sicket bra tips! Det låter bra och roligt dessutom!
      95l Randig Otocinclus - Boliviansk Fjärisciklid - Siamesisk Algätare

      Kommentar

      • Peter_A_F
        • January 2008
        • 64

        #4
        Ursprungligen postat av sheribaby
        Är det någon som vet vart man kan få tag på några snygga grottor till akvariet på internet? Jag är intresserad av något som ser naturtroget ut och är inte peppad på varken krukor eller kokosnötter. Har kollat lite på pwss hemsida och guldfisken, men finns det några fler ställen som är värda att besöka som är bra och billiga?

        tack på förhand!
        Hornbach har plastgrottor som jag tycker ser helt OK ut. Kostar mellan 65-150 kr beroende på storlek.

        Bilder på mellanstorlek från mitt akvarie.
        http://franssonfamily.se/akvarie/
        - 720 liter med Malawi.
        Golden, Hongi, Socolofi, Elongatus mpanga, Afra, Röd Zebra, Moorii, Fryeri, Aulonocara "Fire fish" & Frontosa
        http://franssonfamily.se/akvarie/

        Kommentar

        • Fuzzop
          • July 2007
          • 2380

          #5
          Om du kan vänta lite på att få hem grejerna så kolla igenom ebay så lär du nog hitta nåt

          Kommentar

          Arbetssätt...