BTN Woodrock avdelare

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Vivan
    • November 2007
    • 125

    BTN Woodrock avdelare

    Hej,

    Hur kan man få tag på avdelarna till Woodrock hörnmoduler? (56 höga) Dom som silikonas mot hörnmodulen enligt bild nedan. Antar att det skall vara 2 plastbitar till varje modul.

    Bifogar bilder jag kopierat från BTN:s hemsida.
    Bifogade filer
    För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Dom säljs inte separat utan ingår när man köper hörnmodulerna. De finns dock självklart lösa på fabriken så bed din affär att kontakat grossisten Simontorp så kan de säkert fixa fram dessa.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Vivan
      • November 2007
      • 125

      #3
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Dom säljs inte separat utan ingår när man köper hörnmodulerna. De finns dock självklart lösa på fabriken så bed din affär att kontakat grossisten Simontorp så kan de säkert fixa fram dessa.
      Det var det jag misstänkte. Fick hem beställningen i förrgår men det var bara modulerna och inga avdelare.

      /C
      För den outbildade är ett A bara tre pinnar. +++Nalle Phu+++

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Ursprungligen postat av Vivan
        Det var det jag misstänkte. Fick hem beställningen i förrgår men det var bara modulerna och inga avdelare.

        /C
        Då har dom kanske ramlat ur påsen någonstans på vägen - så som sagt be affären prata med Simontorp så fixar dom fram dom
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        Arbetssätt...