Måste jag ta bort silikonen...?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Dysnomia
    • April 2004
    • 1692

    Måste jag ta bort silikonen...?

    De som hade 375-literskaret före oss hade satt fast en bakgrundsplansch på insidan med hjälp av silikon. Inte lite silikon heller...
    Celebrating 10 years of .xyz - over a decade of innovation! We are beginning the countdown to our decade-iversary! Over ten chapters, journey through a decade of innovation with .xyz. From its ambitious inception to quickly becoming a leader in the domain industry, each press release will unveil a year of .xyz’s history, challenges, and


    Ska sätta i en Aquaelbakgrund i karet så det kommer ju inte att synas. Men måste jag kanske ändå ta bort silikonen, tro?
    Erkänner villigt; jag vill inte ta itu med det. Silikonen är ny och fräsch och sådär hopplöst seg som bara silikon kan vara. Dessutom går den bitvis upp på ramsilikonen och jag verkligen inte _vill_ silikona om, ens där uppe.

    Vad tror/tycker ni?
    Skånetös i Dalarna
    MIN ZOON!
  • Dysnomia
    • April 2004
    • 1692

    #2
    Gick inte att direktlänka upptäckte jag.. *Suck*

    Celebrating 10 years of .xyz - over a decade of innovation! We are beginning the countdown to our decade-iversary! Over ten chapters, journey through a decade of innovation with .xyz. From its ambitious inception to quickly becoming a leader in the domain industry, each press release will unveil a year of .xyz’s history, challenges, and

    Bilden i mitten, där syns silikonen.
    Skånetös i Dalarna
    MIN ZOON!

    Kommentar

    • eriahl
      • April 2004
      • 5681

      #3
      Om silikonet inte syns, är ivägen eller bakgrunden behöver limmas där gör det ju inget om det är kvar. Annars kan du jämföra hur silikonfogarna ser ut på andra sidorna om du ändå vill ta bort en del.
      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

      Kommentar

      • Dysnomia
        • April 2004
        • 1692

        #4
        Nej, det kommer inte att synas. Frågan är hur jag kommer att tjura ihop den dagen jag ska ta bort den nya bakgrunden..
        Detta går upp _på_ den vanliga fogen, så skär jag där så kommer jag att få silikona om den delen. Nu är det ju i ovankant och inte så jättestor påfrestning, men jag slipper såååå gärna. *S*
        Skånetös i Dalarna
        MIN ZOON!

        Kommentar

        • eriahl
          • April 2004
          • 5681

          #5
          Du måste du måste du måste
          "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

          Kommentar

          • Dysnomia
            • April 2004
            • 1692

            #6
            Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!! *Skriker och sliter sitt år, blir hämtad av pling-plongbilen och får en söt, vit knytblus*

            :o

            Titta nu som det blev...
            Skånetös i Dalarna
            MIN ZOON!

            Kommentar

            Arbetssätt...