Ful Högersida.. tips!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hall
    • August 2005
    • 190

Ful Högersida.. tips!

Hejsan!...

Har ett 375 liters malwi kar... Tycker högra delen av akvariet är fult som ***.. så om du har några tips så, ja tack...

Vet inte om denna link funkar... Om ej heter jag "hall" på zoonen

• macke_fisk
    • December 2005
    • 4442

jag tycker faktiskt inte att din höger sida är ful.....tycker den är riktigt snygg

MVH Macke_fisk
    MVH macke_fisk

Kommentar

• Nils Holmström
      • November 2004
      • 2195

Jag tycker inte heller högersidan är speciellt ful. Jag tycker mer att ditt problem är att du har ås mycket olika sorters sten. Jag tror att det hade varit avsevärt mycket lättare att skapa en helhet om du anände en elelr kanske två sorters sten genomgående.
      222 liter Malawi

Kommentar

• Mr B
        • September 2004
        • 1310

Jag är kanske unik, men jag tycker det är skitsnyggt, det som är, men att det är för lite. Jag hade velat ha mer "höjd". Jag är möjligen helt tokig, folk har sagt så tidigare.
        B!

Kommentar

• heeke
          • April 2003
          • 5033

Du menar akvariets höger (om man antar att karet har sitt "ansikte" mot betraktaren), eller höger i betraktarens ögon
          heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

Kommentar

• Rainbowalker
            • November 2005
            • 367

Snyggt akvarie! Det enda jag skulle ta bort är den lilla hög med mörkgråa släta stenar, så kommer du få en mycket snyggare helhet.
            Rainbowalker
            "It is nice to be important but it's more important to be nice"

Kommentar

• hall
              • August 2005
              • 190

Hahahaha har sätt att jag skrivit högra delen.. Mena vänstra:P..

Jag vill sätta höga växter där.. fast pumpen som jag gömt bakom den stora prydnaden gör att alla växter viker sig som tusan.. så kanske något annat ni vet man kan sätta där?

Kommentar

• hall
                • August 2005
                • 190

Hahahaha och sen är jag så dum att jag har satt vänstra sidan med namnet högra sidan och tvärt om:P.. fast jag vet inte nu om ni mena den vänstra sidan om man tittar på akvariumet eller den andra:/:P.. haha..

Sorry:P

Kommentar

Arbetssätt...