Platt bakgrund

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanA
    • March 2006
    • 124

    #61
    Har sett och känt på den. Helt ok till det priset. Namnet är väl neutralt. Nästan helt platt och tråkig.

    Kommentar

    • janne63
      • August 2006
      • 294

      #62
      Jo, platt är den, men det var ju å andra sidan tanken med den bakgrunden. Vill man ha en bakgrund med större djup får man välja något annat.

      Kommentar

      • sushi
        • September 2005
        • 31

        #63
        Jag tycker slimline är lite väl platt, ser inte vidare rolig ut. Dem borde gjort den ett par cm djupare. åtminstone 3-5cm, lite mer dynamik, skulle bli mer effektfult. En bakgrund på 5 cm är ju endå ganska platt och skulle inte ta allt för mkt plats, även för ett litet akvarium.

        Och varför säljs den i delar?

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #64
          Ursprungligen postat av sushi
          Jag tycker slimline är lite väl platt, ser inte vidare rolig ut. Dem borde gjort den ett par cm djupare. åtminstone 3-5cm, lite mer dynamik, skulle bli mer effektfult. En bakgrund på 5 cm är ju endå ganska platt och skulle inte ta allt för mkt plats, även för ett litet akvarium.

          Och varför säljs den i delar?
          Skulle man gjort den djupare så krävs det andra tillverkningsmetoder som gör den dyrare.
          Orsaken till att den säljs i delar är att den skall passa i alla akvarier samt att man slipper plocka bort stag etc. vid monteringen
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • janne63
            • August 2006
            • 294

            #65
            Ursprungligen postat av sushi
            Jag tycker slimline är lite väl platt, ser inte vidare rolig ut. Dem borde gjort den ett par cm djupare. åtminstone 3-5cm, lite mer dynamik, skulle bli mer effektfult. En bakgrund på 5 cm är ju endå ganska platt och skulle inte ta allt för mkt plats, även för ett litet akvarium.

            Och varför säljs den i delar?
            Vet inte riktigt varför men ur monteringssynpunkt så är det ingen nackdel. Du kan ju med små bitar pussla ihop alla möjliga mått utan att man behöver såga värst mycket. Dessutom är det lättare att få in mindre bitar i karet en och en istället för ett stort stycke.

            Kommentar

            • roysan
              • July 2006
              • 202

              #66
              skulle passa ypperligt i mitt kar då det bara är 40cm brett eller säger man djup?? hmmm... kanske btn ställer upp med sponsring om jag slänger upp en dekal på bilen

              Kommentar

              • adl
                • January 2006
                • 97

                #67
                Ingen som har en bild på den som e rödaktig i färgen?
                Kan tänka mig att den blir riktigt bra ihop med rådasand.
                Mvh
                Adam

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  #68
                  Ursprungligen postat av adl
                  Ingen som har en bild på den som e rödaktig i färgen?
                  Kan tänka mig att den blir riktigt bra ihop med rådasand.
                  Finns ju som tidigare nämnts i tråden foton på bägge färgerna på denna sida http://www.backtonature.se/interzoo2006.html
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...