BTM moduler i olika färger?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mjonr1
    • April 2003
    • 63

    BTM moduler i olika färger?

    Finns Back to nature modulerna i olika färgnyanser. Jag hittar flera bilder på nätet där de är riktigt grå. Men de som jag sett i affärer (samt på andra bilder på nätet) är mer brunaktiga. Eller handlar det om ljussättning av akvariet eller nått sånt?
    Vill kombinera moduler med woodroock (moduler på sidan av akvariet och woodrock som bakgrund) Vad tror ni om det?
    Kommer det bli uppenbart att det inte är samma "stensort" eller kan det funka - vad tror ni?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Ursprungligen postat av Mjonr1
    Finns Back to nature modulerna i olika färgnyanser. Jag hittar flera bilder på nätet där de är riktigt grå. Men de som jag sett i affärer (samt på andra bilder på nätet) är mer brunaktiga. Eller handlar det om ljussättning av akvariet eller nått sånt?
    Vill kombinera moduler med woodroock (moduler på sidan av akvariet och woodrock som bakgrund) Vad tror ni om det?
    Kommer det bli uppenbart att det inte är samma "stensort" eller kan det funka - vad tror ni?
    Modulerna kan nog beställas i olika färger men den brunaktiga är normalfärgen. Woodrock passar bra ihop med de vanliga bruna modulerna
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Mjonr1
      • April 2003
      • 63

      #3
      Det låter bra, tack för svaret.

      Kommentar

      Arbetssätt...