Woodrock

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mjonr1
    • April 2003
    • 63

    Woodrock

    Jag var inne på Akvarielagret idag och såg den nya modellen från BTN: Woodrock. Är det någon som har någon erfarenhet av den?
    Jag kände på den och det kändes mycket tunnare än andra BTN, men visst måste det vara av samma kvalité som övriga?

    Skulle vara jättekul att se några bilder om någon har bakgrunden i sitt kar samt höra lite åsikter om den.
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Jag har den i ett akvarium och den funkar minst lika bra som de övriga modellerna.

    Att den är tunnare beror enbart på en ny tillverkningsmetod.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Mjonr1
      • April 2003
      • 63

      #3
      Ok. Hoppas bara att den nya tillverkningsmetoden inte påverkar kvalitén.
      Är verkligen sugen på den här bakgrunden. Det är ju verkligen smart med filterutrymmet bakom också.
      Det är väl du Kjell som tagit fotot på det exempelakvariet som finns på BTNs hemsida. Mycket snyggt!
      Vad är det för "klängväxt" som man ser på berget uppe till höger?

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Ja det är jag som tagit fotot men det är inte mitt akvarium så jag kommer inte ihåg vad det var för växt. Kan ha varit Cardamine lyrata men minns som sagt inte
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Mjonr1
          • April 2003
          • 63

          #5
          Ok. ser väldigt fint ut. Är det någon som vet om det finns någon bra information någonstans om hur djupa olika BTN moduler och bakgrunder är?
          Läste någonstans att vissa är tjugo cm i djup. Det akvarium som jag kommer inreda med BTN kommer vara höjd:50, djup/bredd: 60 och längd 100.
          Jag skulle vilja kombinera dels Woodrock som bakgrund samt några moduler i åtminstone ena sidorutan - tror ni att det kommer se för packat ut?

          Kommentar

          Arbetssätt...