B T N moduler

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jjj
    • July 2005
    • 3

    B T N moduler

    Hur fungerar btn modulerna?
    1 Passar alla mot varandra eftersom det inte står att t ex A passar med L eller T osv..
    2 Har sett att man kunde beställa billigare via NCS om man var medlem. De anger ex att modulen heter R46A och
    R64B. På BTN hemsidan kallar de bara modulerna R .
    Som oinvigd blir man förvirrad.
    Tacksam för hjälp JjJ
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    1/ Nej de olika modulerna passar inte exakt ihop utan man får pussla en del och sedan målar man akvariest baksida svart så att mellanrummen mellan modulerna ser ut som hålor/grottor
    2/ Det NCS erbjöd sina medlemmar till ett extra rabatterat pris var det s.k. woodrocksystemet http://www.backtonature.se/sweden/woodrock.html som är hela bakgrunder men i sektioner.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • jjj
      • July 2005
      • 3

      #3
      Tack för det svaret!

      Det är bara att göra slag i saken och bli medlem tror jag, BTN har varit allt för dyrt, men jag tror att det börjar bli svårt att stå emot.

      Kommentar

      • jjj
        • July 2005
        • 3

        #4
        Bifrågor om BTN Wood Rock

        Hmm. MKT intressant filter system. Jag undrar dock
        om det är svårt att rengöra filtermassan? Är det ett bra filter för ett Ciklidakvarium (120x50)
        MVH Jocke

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          Ursprungligen postat av jjj
          Hmm. MKT intressant filter system. Jag undrar dock
          om det är svårt att rengöra filtermassan? Är det ett bra filter för ett Ciklidakvarium (120x50)
          MVH Jocke
          Eftersom filtermassan är så stor så behöver den i princip aldrig rengöras. För säkerhets skull kan man ju dock ha ett förfilter och det blir ju väldigt lätt att rengöra.
          Den funkar väl för alla slags fisk.

          Det är bara att göra slag i saken och bli medlem
          Det gör du helt rätt i - själv har jag varit medlem sedan 1978 och det har varit värt varenda öre jag betalt genom åren.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...