Aquael

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Karlsson
    • March 2005
    • 11

    Aquael

    Har varit å köpt mig en svart Aquael bakgrund tänkte höra om nån har ett tips på hur ja ska fästa den i mitt kar, tänkte fästa den me silicon först men sen fick ja se att bakgrunden e ju ojämn på baksidan så e de nån som har erfarenhet av sånt.
  • Fredde_
    • December 2004
    • 253

    #2
    silikon längs med kanterna då?
    borde väl funka?
    530 liter grönsaker

    Kommentar

    • Karlsson
      • March 2005
      • 11

      #3
      tänkte de me men den e inte tjockare än några milimeter så de blir nog svårt de me.

      Kommentar

      • Babbett
        • October 2003
        • 337

        #4
        Jag har en likadan och siliconade fast den längs kanterna med svart akvariesilicon! Funkade kanon! Kolla gärna i min zoon om du inte tror mig ;-)
        Mvh. Ann E.

        http://www.freewebs.com/babbett/index.htm

        Kommentar

        • Lucas_no1

          #5
          Det funkar hur bra som hellst att silicona den bakgrunden det är bara att lägga klickar på topparna på den och lägga in den i karet samt lägga lite böcker eller dyligt på den så sitter den fint sen.

          /Lucas

          Kommentar

          • Karlsson
            • March 2005
            • 11

            #6
            Jo då ja tror er de va bara de att den va så smal så ja trodde inte den skulle sitta men säger ni nu de då litar ja på er å provar så.

            Kommentar

            • Gimbo
              • January 2005
              • 2734

              #7
              Hejsan!

              Jag har en Aquael ODA bakgrund. Den satte jag bara ner i karet och satte fast den med sanden. Ca 5cm sand på båda sidorna. Den sitter kanon eftersom den inte flyter.
              -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

              Kommentar

              Arbetssätt...