Vad tycker ni? I want feedback!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nils Holmström
    • November 2004
    • 2195

    Vad tycker ni? I want feedback!

    Jag har äntligen fått tag på en kamera. tyvärr är den ju fullständigt värdelös, men med viss beskrivning tror jag ändå att ni kan skapa er en bild.

    http://files.helgon.net/Gallery/%7B9DB/%7B9DBCFBB6-0FF1-4B4C-9853-C199D4E39F9A%7D.jpg

    till vänster står en liten Javaormbunke och till höger en liten anubias på en liten sten på botten. pinnarna i mitten är dracena (sk. "lucky bamboo") planetrade i gruset som växer upp över vattnet. bakgrunden är en svart aquarelle plast, stenarna kolsten och svart granit(de ljusare), gruset svart naturgrus. ljuset är 2x 30w Powerglo.

    jag har medvetet inte satsat på någon naturtrogen biotop (förutom sparsamehetn med växter) utan har försökt skapa ett dekorativt akvarium som uppfyller fiskarnas behov.

    så, vad tycker ni? ni behöver itne ens vara konstruktiva!
    mina vänner förstår sig inte på det här emd akvarium och tyckar att allt som inte är slöjstjärtar och engelsk sjösten är snyggt.
    222 liter Malawi
  • Marie J
    • January 2004
    • 10616

    #2
    Tyvärr tycker jag bilden är för dålig så man ser dåligt vad som finns i det så därför har jag inte något bra svar.

    Kanske du kan ta några fler kort och att något blir lite bättre.
    /Marie.

    Min zoon Mina hundar Min Dagbok
    En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

    Kommentar

    • Nils Holmström
      • November 2004
      • 2195

      #3
      jag misstänkte det. argh. det är frusterarande att an sitter och har en digitalkamre hemma, men den har blivit tapapd i golvet och vil inte längre kommunicera mde datorn. jja. jag får uppatera den här tråden när jag lägger vantarna på enn bättre kamera...
      222 liter Malawi

      Kommentar

      • fredcoca
        • December 2004
        • 132

        #4
        bättre lycka nästa gång
        http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=324799

        Kommentar

        Arbetssätt...