svart plastbakgrund som blev sned

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cujo
    • December 2004
    • 54

    svart plastbakgrund som blev sned

    Hej.
    Köpte en svart plastbakgrudn till akvariet som är typ lite 3d. man har den i akvariumet. När jag klippte till den blev den lite sned. och nu simmar flera fiskar in bakom akvariet. nåt bra tips att åtgärda? har försökta att sätta den andra biten bakom, men hålen är fortfarande för stora för att det ska funka, hoppas ni förstår vad jag menar.

    kankse enda sättet att köpa ett nytt? Eller inhandla Juwel orginalbakgrund, men då måste man väl limma? och karet är ju fyllt med vatten.

    Nån som vet ifall det finns nåt som liknar Back to Nature, men inte är så dyrt? ( behvöer inte se så bra ut som de, men ändå rätt snyggt).
  • Svalu
    • February 2004
    • 84

    #2
    Det finns glasfiberbakgrunder som görs av en Tysk firma som heter Rockset. Vet att Hornbach Göteborg säljer dem. Finns lite moduler osv, samt hela bakgrunder. Jag har för mig att de öppnar i Malmö med?
    Vettigt pris och inte alls så tokiga.
    #Om du inte hittar vägen, bygg en"
    Julius Ceasar

    Kommentar

    • Apollo
      • December 2004
      • 34

      #3
      Kan du inte silicona runtom?
      Jag köpte en glasfiberbakgrund för 169kr med en rot i 3d-liknande. Så de tär ju inte mkt pengar!

      Kommentar

      • Cujo
        • December 2004
        • 54

        #4
        Kanske silicon fungerar, men eftersomn det inte är helt slätt så är vissa av utbuktningarna för stora för silicon tror jag. alternativ o köpa nytt och såga rakt..

        Var har du köpt glasfiberbakgrunden med en stock i? har du nån bild på det?

        Kommentar

        • Apollo
          • December 2004
          • 34

          #5
          Köpte den på Djurmagasinet. Så här ser den ut:

          Kommentar

          • janne dansk
            • June 2004
            • 1740

            #6
            varfor inte en strimmel filtermatta
            Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

            Kommentar

            Arbetssätt...