jag har haft det till två av mina kar nu och det fungerar ska bygga två bakgrunder till nu ska nog prova epolan v tror ja den hette nu bara för min kompis o ja delat på en burk den är ju rätt dyr
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
375 liters egengjord btn texas ciklider bla gibbismalar gökmalar och lite annat
180 liters juwel btn med pseudotropheus socolofi
35 liters cocon kub med guppy och black molly
Nej kör inte på den. Gonzo44 hade sen till en bakgrund. Blev inge bra. Den vitnar. Köpte Epolan V. Dem funkar. Har sett det själv att biltemas blir skit
Epolan v är ett säkert kort och dyrt vet jag inte om jag tycker. 300kr för en liter är en piss i havet i det stora hela om man ser vad resten av akvariehobbyn kostar
Drygt 300 här i jkpg har jag för mig. Men det är värt det. Inte kul o ha jobbat med en bakgrund o så blir det fult o skit bara för man köper en billig lack
Jag har kört biltemas lack som både funkat och inte funkat... När det funkade så torkade det läääänge, tror den låg och skräpade någon månad innan den hamnade i ett kar. När det inte funkade hade den torkat typ en vecka vill jag minnas (sista lagret, någon dag mellan varje lager). Den som inte funkade vitnade i vissa partier där lacken var som tjockast på bara någon dag.
Den har jag kört med gott resultat på bakgrunden i detta akvarium.
När man lagt på det ser det för jäkligt ut att bakgrunden blir blank men det syns inte i vattnet
Kommentar