BTN Slimline eller Juwel poster?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kenpro
    • June 2012
    • 4

    BTN Slimline eller Juwel poster?

    Hade bestämt mig för en slimline basalt/gneis bakgrund. Men efter att ha tittat runt på nätet så tycker jag att en seaview poster från Juwel, den nya med sandbotten o blått hav ger akvariet mer lyster o djup. Nästan som i ett saltvattenkar.

    Ska ha ljus sand o vill gärna få karet att se fräscht ut o vara en färgklick i vardagsrummet med färgglada Malawis i.

    Hur upplevs de i verkligheten?
  • Mathias Nilsson
    • July 2011
    • 6552

    #2
    Jag har länge gått förbi Aequidens Pulcher i min lokala butik och varje gång fylls jag av ett ha-begär utan dess like! De är så jäkla snygga! Jag har samma problem som många andra här på forumet, jag har en chef hemma som har tröttnat. Jag har smörat i flera månader nu och det gav resultat! :D Det enda jag behövde göra var


    här finns det 100 0000 0000 miljarder bilder med den bakgrunden i ett Rio 240..
    http://mathiasaquariums.blogspot.se/

    "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

    Kommentar

    • Kenpro
      • June 2012
      • 4

      #3
      Kalas fint kar 8)

      Skulle vilja säga att ditt kar ligger i andra ändan mot det jag söker i känsla om du förstår vad jag menar. Vill mer ha en saltvattenskänsla med blå/vitt ljus o ljus sand o sten, kanske är lite mer stressande för fiskarna men vill prova =B Därav tror ja den slimlinen passar bättre för ditt typ av kar.

      Svårt att hitta bilder dock på denna typ av poster jag vill ha, o vet ej om det upplevs som billigt o tråkigt mot en slimline

      Kommentar

      Arbetssätt...