Vinrötter?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sting
    • September 2007
    • 481

    Vinrötter?

    Var på Guldfisken imorse och hittade grymt snygga rötter! sk vinrötter. Problemet är om man kan ha de rötterna i ett akvarium eller inte? är det någon som provat? Killen i affären hade inte provat att stoppa ner dessa rötter till sina fiskar, men till sallamandrar och andra djur hade han använt dem till. och han konstaterade att de blev ganska mjuka efter något år. Så vad tror ni? funkar de att använda i ett akvarium? de är inte mycket billigare än redmoore.. Men ack så mkt snyggare!
  • sting
    • September 2007
    • 481

    #2
    Hallå? ingen som ens har en åsikt?

    Kommentar

    • Grottbert
      • November 2009
      • 340

      #3
      Min akvariebutik har satt upp en skylt med "ej för akvariebruk" på vinrötterna.
      Med tanke på hur dom känns så kommer dom troligen förmultna mycket fort.

      Kommentar

      • sting
        • September 2007
        • 481

        #4
        Det är synd! Nästan vad jag trodde.... men man hoppas ju eftersom de har haft sånna i salamander kar så... Men det är kanske dumt o chansa

        Kommentar

        • sting
          • September 2007
          • 481

          #5
          Är aktivitetsnivån låg på zoopet?

          Var ett tag sen jag var aktiv på den här sidan! Men när jag var det senast så var det alltid massor med folk som hade massa olika åsikter i varenda fråga som någon hade..... Kanske är jag som har konstiga frågor, eller har aktiviteten sjunkit?

          Kommentar

          • VisualDarkness
            • February 2010
            • 7417

            #6
            Ursprungligen postat av sting
            Var ett tag sen jag var aktiv på den här sidan! Men när jag var det senast så var det alltid massor med folk som hade massa olika åsikter i varenda fråga som någon hade..... Kanske är jag som har konstiga frågor, eller har aktiviteten sjunkit?
            Det har varit sommar men nu börjar folk hitta tillbaka tillsammans med höstvädret.
            180l Sällskap:
            http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
            60l Asien:
            http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

            Kommentar

            • Grottbert
              • November 2009
              • 340

              #7
              Jo vinrankor är ju toksnygga men känns som redmoor är helt klart ett bättre alternativ.

              Kommentar

              Arbetssätt...