Kan jag använda detta silikon?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • åheim
    • April 2006
    • 13142

    #16
    Ursprungligen postat av bjornsson
    Så här såg tuben ut iaf
    Eftre en snabb googling så konstaterade jag att det går att limma med under vatten, därav priset
    Viva Leo Buscaglia

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #17
      Ursprungligen postat av åheim
      Eftre en snabb googling så konstaterade jag att det går att limma med under vatten, därav priset
      Varför googla. Om du kollar på fotot som bjornsson la in så står det undervattenslim på tuben

      Det är ju förresten inte ens silikon utan mer avsett till att laga med och limma fast koraller med
      Senast redigerad av Kjell Fohrman; 01 August 2011, 20:19.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • åheim
        • April 2006
        • 13142

        #18
        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Varför googla. Om du kollar på fotot som bjornsson la in så står det undervattenslim på tuben

        Det är ju förresten inte ens silikon utan mer avsett till att laga med och limma fast koraller med
        jahadu jag kunde inte se den texten med mindre än att jag förstorade bilden Den limmar man nog oftare sten med än korall, korall uppskattar nog inte att bli "limmad på", om man säger så
        Senast redigerad av åheim; 02 August 2011, 19:20.
        Viva Leo Buscaglia

        Kommentar

        • mikoto
          • July 2011
          • 215

          #19
          Jag har limmat ett flertal av mina koraller, det är bättre om de kan fästa sig själva men ibland får man limma de. Det brukar de inte lida av dock så länge det inte är koraller som kan "gå omkring.

          Kommentar

          Arbetssätt...