HS bakgrund?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    HS bakgrund?

    Någon här som har HS Aqua Amazone Brown som bakgrund i sitt kar? Vad tycker du om den i så fall?
    Håller på att planera mitt 225-literskar, där det b.l.a. ska gå några arter av dvärgciklider.

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    #2
    Ingen alls??

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Jag har aldrig ens sett den IRL men den verkar ju rätt snygg (jag googlade fram några foton). Dock tycker jag att "bergfärgen" ser lite konstig ut.

      Själv har jag precis monterat den nya (finns ännu inte i handeln) BTN Slimline Amazonas i ett akvarium och är väldigt nöjd.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        #4
        Jådå, jag har läst tråden om den nya BTN-bakgrunden och den är jättesnygg, men jag måste tyvärr handla "budget". Fast inte är det "bergfärg" tycker jag, kanske mer åt "rötter hållet". Tänkte den kunde passa med trollhassel o rötter. Svårt när man inte kan se den "live".

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          #5
          jag tyckte den så helt ok ut.

          Spännande projekt, lägger du uppe en proj.tråd?
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            #6
            Ja kanske det, har inte tänkt så lång ännu. Någon apisto blir i alla fall, sen vet jag inte riktigt...läser o läser om olika arter. Tänkte i alla fall börja med plantering av växter + rötter (för att göra det rätt från början för en gångs skull).

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              #7
              Ursprungligen postat av gullefjun
              Jådå, jag har läst tråden om den nya BTN-bakgrunden och den är jättesnygg, men jag måste tyvärr handla "budget". Fast inte är det "bergfärg" tycker jag, kanske mer åt "rötter hållet". Tänkte den kunde passa med trollhassel o rötter. Svårt när man inte kan se den "live".

              //Inger
              Jag råkade visst kolla på den som var i en annan färg (grey). Sorry - den bruna var snyggare så den blir säkert bra och det kan nog bli snyggt med trollhassel eller något liknande.

              PS. Fast det var väl inte så stor prisskillnad mellan Slimline och denna.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                #8
                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                Jag råkade visst kolla på den som var i en annan färg (grey). Sorry - den bruna var snyggare så den blir säkert bra och det kan nog bli snyggt med trollhassel eller något liknande.

                PS. Fast det var väl inte så stor prisskillnad mellan Slimline och denna.
                Nää, den är t.o.m. några kronor dyrare än Slimeline . Jag har Slimeline i diskuskaret så det är kul att testa någon ny bakgrund.

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                Arbetssätt...