eklöv

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • McAss
    • June 2010
    • 70

    eklöv

    jag ser att det är många som pratar om eklöv i akvariena varför har man det, är det bara snyggt eller gör de någon nytta?
    Om någon har en bra bild på ett kar med löv i skulle jag vara intresserad av att se bilder på det.
    Senast redigerad av McAss; 15 December 2010, 20:10.
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #2
    det är snyggt o de sänker ph till viss del. räkor gillar att småkäka på dom samt att de utgör perfekta gömställen för corydoras o dvärgciklider.

    har dock ingen bild

    Kommentar

    • McAss
      • June 2010
      • 70

      #3
      ok bra att veta men om det är någon som har en bild skulle jag vilja se den

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        #4

        Kommentar

        • larsson81
          • October 2006
          • 82

          #5
          Fan va snyggt! Är det en bokgren du har stoppat ner? Hur klarar en sådan gren sig i vattnet eller börjar den rutna efter ett tag?
          420 liter sällskapsakvarium, kub 50*50*60 SA

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            #6
            Ursprungligen postat av larsson81
            Fan va snyggt! Är det en bokgren du har stoppat ner? Hur klarar en sådan gren sig i vattnet eller börjar den rutna efter ett tag?
            Halloj Larsson81!
            Jag antar att det är filmen ovan du menar - det där är en Hassel och den var torr och fin innan jag la i den i karet. Det har väl gått fem-sex veckor nu och jag har inte märkt någon föruttnelse ännu, men det kommer säkert om ett tag. Då får man köra i lite nytt!
            Det är ju inga Eklöv, som McAss ville se, men en bild på hur man kan inreda med kvistar, grenar och blad!

            Kommentar

            Arbetssätt...