Inredningstips för 720 efterlyses

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Hallander
    • August 2010
    • 580

    #16
    Nej det har jag förvisso inte, men dem kan få sig att ryck ibland och sprätta upp den lite grann, men det är inte så farligt.



    Ursprungligen postat av Dre
    Bra tips på roten. Något liknande detta?

    Hallander, har du grävande fiskar? Jag funderar att över tiden så kansek sand hamnar under underlaget så kommer det högrer och högre. Jag funderar också på att skippa det helt. Glaset är 8mm tror jag och det ska hålla en hel del.

    Kommentar

    • Hellsson
      • January 2010
      • 840

      #17
      Det här blir ju hur snygt som helst Dre! =) Håller själv på att planera ett 720. Dock inte kommit så långt..
      Men det där med liggunderlag.. jag kommer nog köra hela vägen ut till glaset tror jag. Jag gjorde det i mitt 540 som är igång och där har jag inte haft några problem med att mina malawi grävt fram den. då hade jag inte silikonat fast den. men funderar på det nu.. om i fall att..

      Vad skall du ha för pumpar i karet?
      funderar själv på en FX5 pga filtervolymen! andra förslag?

      Kommentar

      • DaRe

        • June 2009
        • 2227

        #18
        Jag har bara FX5 och kommer att ha utblå upp till höger. Rör rakt ut (eller snarare 45 graders vinkel snettfram mot fontglaset. Sedan insug genom BTN på vänster sida (3st 60 mm) och bkom BTN en massa filtermaterial och insug till filtret på höger sida bakom BTN.
        Checking out...

        Kommentar

        Arbetssätt...