Stenar till malawi-tank

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • legis
    • November 2009
    • 95

    Stenar till malawi-tank

    Jag funderar på att göra om mitt till största del SA (500L) till en malawi-tank alternativt utöka med ett till. Jag är dock lite undrande till hur folk får till inredning som i stort sett består av sten från botten till ytan. T.ex. dessa

    The appeal of African cichlids is undoubtedly their incredible diversity. They can be found all over the great continent, but the majority come from one of three lakes. The exact number of species in each of the great African lakes is uncertain, but there are around 250 identified cichlid species in Lake Tanganyika, at least...



    Är det speciella stenar som är av lättare art eller kan man köpa färdiga inredningar med sånt resultat?
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #2
    Finns ju bakgrunder som är stenimitation..googla BTN (Back To Nature)

    Resten är nog vanlig sten ska du se

    Kommentar

    • johnny_r
      • December 2009
      • 14

      #3
      sista länken den största "stenen" är en plastmodul o den åt vänster är oxå en modul finns massor av fin såna hos välsorterade akvarie affärer tex nols ciklid hobby o trop akvarifisk import rimliga priser på dom med

      Kommentar

      • pontulf
        • November 2007
        • 480

        #4
        Jag staplar mina stenar så att det blir större grottor, lägger två stora under och en platt på. Det är nästan alltid under en sån grotta dom leker.

        Kommentar

        Arbetssätt...