hej! jag har hittat en trä bit i slotskogen (göteborg) som såg väldigt fint ut, jag tog hem den och kokade den i vatten (detta hände i maj) sedan dess har ja lagt den i balkongen under solen, eftersom den luktar väldigt fräsh, vet inte hur jag ska förklara men den luktar som en levande träd. därför vet jag inte om det e lämpligt att stoppa ner den i karet, vet inte heller va det e för sort träd, skulle gissa på EK? kanske! så min fråga e nu ska ja slänga den? ska ja stoppa ner den? eller ska jag lämna den kvar i balkongen?
trä bit från skogen
Kollaps
X
-
Att lamna den pa balkongen om den luktar ar ingen losning. Grav ner den i tradgarden och vanta 10 ar ar nog battre..
DVS trat du har later som det ar for farskt sa om trabiten ar liten och akvariet stort kan du prova(jag skulle i alla fall) annars slanger du ivag den.. Ek ar ok men farsk ved i tanken ar inte helt perfekt. Grav upp nagot dott och halvt forruttnat ur vattnena i delsjon istallet alt du finner nagot forr eller senare -
hej! jag har hittat en trä bit i slotskogen (göteborg) som såg väldigt fint ut, jag tog hem den och kokade den i vatten (detta hände i maj) sedan dess har ja lagt den i balkongen under solen, eftersom den luktar väldigt fräsh, vet inte hur jag ska förklara men den luktar som en levande träd. därför vet jag inte om det e lämpligt att stoppa ner den i karet, vet inte heller va det e för sort träd, skulle gissa på EK? kanske! så min fråga e nu ska ja slänga den? ska ja stoppa ner den? eller ska jag lämna den kvar i balkongen?https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.Kommentar
-
om man inte är 100 på att det är lövtröd så ska man skippa vildfångade träbitar.
Det kan vara barrträd vilket inte alls är bra.
det finns otroligt många trådar om självplockade stubbar här. sök och läsVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
Kommentar