Avläsningsguider JBL pH & Cu

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • larson
    • January 2008
    • 119

    Avläsningsguider JBL pH & Cu

    Hejsan. Har råkat mig på ett litet felköp och skaffat refiller av JBLs pH 7,4-9,0 och Cu (koppar) dropptester. Nu har jag vätskorna, men inget att läsa av testerna med.

    Finns det någon som har bättre begagnade avläsningsdiagram hen vill bli av med? Det är alltså färgkartorna man jämför sitt vatten med som jag är ute efter. Instruktioner finns på webben och burkar, hållare, mätglas och sprutor och sånt har jag så jag klarar mig. Kanske du har köpt någon av dessa produkter i standardpack flera gånger, eller har slutat använda den till förmån för någon annan produkt.

    Skicka gärna privat meddelande om du har något att erbjuda.
    /lars olof
  • Gaffel
    • December 2007
    • 6200

    #2
    Life's a bitch and then you die..
    "I might be right handed but im always left-winged"
    Skriv på!

    Kommentar

    • larson
      • January 2008
      • 119

      #3
      Det är ju själva färgskalorna för att jämföra vattentestfärgen med som jag behöver. För den PDFen innehöll ju inget sådant. Men tack för omtanken.
      /lars olof

      Kommentar

      • Gaffel
        • December 2007
        • 6200

        #4
        Nej men pdf filen samt url till jbl innehåller kontakt info till företaget, maila en förfrågan.
        Life's a bitch and then you die..
        "I might be right handed but im always left-winged"
        Skriv på!

        Kommentar

        • larson
          • January 2008
          • 119

          #5
          Ok, var det så du menade. Fast de vill säkert bara att jag ska köpa standardpacket för att få det hela :-) Får jag inget napp här så kan jag ju kolla med dom.
          /lars olof

          Kommentar

          Arbetssätt...