Konstant CO2 test?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Hanzo
    • January 2003
    • 206

    Konstant CO2 test?

    God morgen folkens!

    Jeg kjøpte meg en sånn konstant CO2 test som du sette inni karet nylig, en Azoo sak til en rimelig penge. Jeg har hatt denne i karet en stund nå, men uansett hva jeg gjør så sier den at jeg har for mye CO2 etter noen dager, selv når jeg tydelig har kjørt for lite. Det er en sånn sak som du sette vann i, tilsetter noen dråper med teststoff og sette på ruta. Det jeg lurer på er om det skal være akvarievann helt opp til toppen av denne dingsen, eller om det skal være en luftbobble mellom akvarievannet og åpningen inn til CO2 testen. Usikker på om dere forstår hva jeg snakker om her, det var ikke lett å beskrive hvordan dette funker, men folk som har CO2 test forstår kansje hva jeg snakker om? Kort sagt, skal det være vann helt opp til åpningen i CO2 testen, eller skal jeg la det ligge en luftbobble mellom åping og akvarievann?
  • Tropfrog
    • October 2002
    • 8078

    #2
    Jag har inte använt långtidstest själv. Jag mäter kh och ph och räknar ut co2 halten enligt denna tabellen: http://www.hjortgatanszoo.se/main/default/default.cfm?navID=198
    Säkrare och smidigare.
    MVH
    Magnus
    min zoon

    Kommentar

    Arbetssätt...