Borttappad beskrivning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • brimstone
    • September 2003
    • 8

    Borttappad beskrivning

    Jag köpte för ett tag sedan Duplas Buffertlösning för pH7, men nu kan jag inte hitta beskrivningen för hur man blandar till det hela. Jag har sökt på nätet men har inte lyckats hitta någon beskrivning än.

    Är det någon här som kan förklara tillvägagångssättet?
    Typ: (X antal droppar i X antal ml destilerat vatten)

    Jag antar att det inte bara är jag som har tappat bort någon beskrivning till något av alla de prepparat som finns till oss akvarister. Skriv några rader så kan vi väl hjälpa varandra.
  • y0da
    • August 2005
    • 1697

    #2
    Har inte en aning tyvärr.. men ett tips kan ju vara att gå till butiken och fråga dem, om de inte vet så kan de ju öppna en förpackning och kolla åt dig.
    http://www.y0da.se

    540L SA

    Kommentar

    • PatrikMalmo

      #3
      Eller maila Simontorp som plockar in Duplas grejer i Sverige - eller Dupla direkt. De har säkert manualen som pdf och kan skicka över den.



      Hilsen,

      P

      Kommentar

      • brimstone
        • September 2003
        • 8

        #4
        Jag gick till affären nu idag och frågade. Hehe, det behövdes tydligen ingen beskrivning för den här produkten (möjligtvis för mig då) då man stoppar pH-mätaren direkt i lösningen som den är. Jag tror jag tänkte på en annan produkt jag haft tidigare där man behövde blanda lösningen eller pulvret med destillerat vatten innan det gick att använda.
        Tack för tipsen i allafall!

        Kommentar

        Arbetssätt...