-.
äta tomat som vattnats med Akvarievatten?
Kollaps
X
-
Och det som ansjo inte vill ha tar jag. Jag jobbade under tiden 1993 till 2001 i en anläggning som renade en folkhögskolas avloppsvatten med hjälp av akvarier och växter. Bland annat odlade vi en hydrokultur tomatplantor i avloppsvattnet - det var de godaste tomater som existerade.
MVH LasseJag är inte tillräckligt ung för att veta allt
Kommentar
-
jo hej!
Igår gjorde jag något, antagligen klantig... Jag vattnade mina fina stora tomatplanta, full med tomater. Jag vattnade den med akvarievatten. Och i mitt akvarium slänger jag i EasyCarbo, Pmdd och aquasafe. Nu är ju frågan om jag kan äta mina fina tomater, utan att bli förgiftad eller nåt?
om du är orolig för detta, så skall du nog inte ta reda på vad som sprids
ut på åkern/växthuset där alla våra grönsaker växer......
då skulle du inte äta alls......
skulle nog tro att akvarievatten är bland det mest ekologiska
man kan hitta....
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
närodlat om inte annat!tråden om fjärilars lek!Kommentar
-
skicka en bild på hur det ser ut när du äterVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Och det som ansjo inte vill ha tar jag. Jag jobbade under tiden 1993 till 2001 i en anläggning som renade en folkhögskolas avloppsvatten med hjälp av akvarier och växter. Bland annat odlade vi en hydrokultur tomatplantor i avloppsvattnet - det var de godaste tomater som existerade.
MVH LasseViva Leo BuscagliaKommentar
Kommentar