Batterivatten

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • alg_oa1
    • May 2007
    • 473

    Batterivatten

    Hej!

    Gör det ngt om man tar hälften batterivatten och hälften vanligt vatten till mikromixen? Batterivattnet räcker inte
    "Don't tell me I can't build Rome in a day just 'cause they couldn't do it" - Brandy
  • MissB
    • May 2009
    • 502

    #2
    Menar du destilerat vatten?

    Kommentar

    • alg_oa1
      • May 2007
      • 473

      #3
      Jepp
      "Don't tell me I can't build Rome in a day just 'cause they couldn't do it" - Brandy

      Kommentar

      • MissB
        • May 2009
        • 502

        #4
        Har du en torktumlare med kondensator så kan du använda det vattnet efter att du silat det genom ett kaffefilter.

        Torktumlarvatten blir destilerat

        Kommentar

        • flygrc
          • June 2006
          • 2755

          #5
          Ursprungligen postat av MissB
          Har du en torktumlare med kondensator så kan du använda det vattnet efter att du silat det genom ett kaffefilter.

          Torktumlarvatten blir destilerat

          Där är en massa annat skit också med, ludd(som kaffefiltert tar), tvättrester, sköljmedel (som inte kaffefiltert tar)
          när tvätten tumlas runt går det av vattendroppar med som landar i kondensorn med.
          https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
          Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

          Kommentar

          • Guest

            #6
            Då jag har blivet anklagad och personligt påhoppad och ledningen vägrade ta ställningen och sa att jag skulle leva med det, går jag nu in och raderar en del utav mina inlägg manuellt då ingen hänsyn tages till att jag vill avsluta mitt medlemskap.
            Senast redigerad av Gäst; 09 September 2009, 02:08.

            Kommentar

            Arbetssätt...