Köp av Akvarium Bok Vision 160 Juwel

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • xitele81
    • June 2009
    • 155

    #16
    tog ett ok kort med mobil kameran! hur lägger man upp den?
    I karet!
    Dinghani, Saulosi, Chilumba red top, Golden labidochromis, Hongi, Rödzebra (speciell avelsform), cynotilapia afra.

    Kommentar

    • Nilsrolf
      • November 2006
      • 549

      #17
      Ursprungligen postat av xitele81
      tog ett ok kort med mobil kameran! hur lägger man upp den?
      Kan du sannolikt inte eftersom du inte är gold, kan du lägga på annat ställe och länka, ev skicka till mig nr@eckermark.se.

      Kommentar

      • xitele81
        • June 2009
        • 155

        #18
        Ursprungligen postat av Nilsrolf
        Kan du sannolikt inte eftersom du inte är gold, kan du lägga på annat ställe och länka, ev skicka till mig nr@eckermark.se.
        hur är pumpen med filtret?? ser bra ut allafall!
        Senast redigerad av xitele81; 26 June 2009, 16:39.
        I karet!
        Dinghani, Saulosi, Chilumba red top, Golden labidochromis, Hongi, Rödzebra (speciell avelsform), cynotilapia afra.

        Kommentar

        • Nilsrolf
          • November 2006
          • 549

          #19
          [QUOTE=Nilsrolf;1301883]Kan du sannolikt inte eftersom du inte är gold, kan du lägga på annat ställe och länka/QUOTE] Denna är det då:
          http://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=48&SOK=1. De är är för stora för ditt akvarie, fyra st har du, hoppas inte du tänker ha så mkt mer fisk, räcker nog med dem + någon mal.

          Kommentar

          • xitele81
            • June 2009
            • 155

            #20
            Pumpen som ingår i karet, ska man ha strålen riktad mot uppåt så den krusar ytan så vattnet blir syresatt? eller kan man ha den riktad neråt?
            I karet!
            Dinghani, Saulosi, Chilumba red top, Golden labidochromis, Hongi, Rödzebra (speciell avelsform), cynotilapia afra.

            Kommentar

            • Nilsrolf
              • November 2006
              • 549

              #21
              Ursprungligen postat av xitele81
              Pumpen som ingår i karet, ska man ha strålen riktad mot uppåt så den krusar ytan så vattnet blir syresatt? eller kan man ha den riktad neråt?
              Uppåt som du skriver.

              Kommentar

              • xitele81
                • June 2009
                • 155

                #22
                är pumpen jag har i karet bra?
                den är väl ändå bättre än tex fluval 1-4?
                I karet!
                Dinghani, Saulosi, Chilumba red top, Golden labidochromis, Hongi, Rödzebra (speciell avelsform), cynotilapia afra.

                Kommentar

                • Nilsrolf
                  • November 2006
                  • 549

                  #23
                  Ursprungligen postat av xitele81
                  är pumpen jag har i karet bra?
                  den är väl ändå bättre än tex fluval 1-4?
                  Skulle jag förbättra cirkulerationen/filtreringen skulle jag komplettera med ett ytterfilter, större filteryta, innerfilterna är "för små".

                  Kommentar

                  • xitele81
                    • June 2009
                    • 155

                    #24
                    Ursprungligen postat av Nilsrolf
                    Skulle jag förbättra cirkulerationen/filtreringen skulle jag komplettera med ett ytterfilter, större filteryta, innerfilterna är "för små".
                    fast det är flera olika filtermedia? det får plats med en del olika material!
                    men om jag behåller denna, är den bättre än fluval 1-4? vill helst inte skaffa ytterf, har småbarn!! älskar o pilla!!
                    I karet!
                    Dinghani, Saulosi, Chilumba red top, Golden labidochromis, Hongi, Rödzebra (speciell avelsform), cynotilapia afra.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...