T5

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Stefan.L
    • July 2008
    • 22

    T5

    Hur många har börjat använda t5:or istället för de vanliga rören och vad är er uppfattning ang t5,jag kör med dom i 2 kar,är x-tremt nöjd..Ni???
    Själv har jag ljusramper från Hagen,dom heter GLO,snygga och praktiska då man kan både hänga upp dom samt montera på karet,fast det negativa är väl att fästena max kan bli 20mm i bred o passar i princip bara på helglas kar om man inte gör ett ingrepp på aluminiumlisterna.

    If you have five fish and Chuck Norris has five fish Chuck Norris has more fish than you!
  • Darre
    • March 2008
    • 378

    #2
    Har nog samma ramp som du har. Kör med 2st T5 på 54W styck. Skulle vilja montera bort fötterna/fästena på rampen och låta denna ligga på sina utdragbara alu"saker" men kommer inte på hur man gör. Vill inte förstöra fästerna heller för framtida bruk.

    Men annars är jag jätte nöjd med denna. Man kan säga så här alla mina "röda" växter jag testade ha i karet dog efter ett par veckor, men nu har jag stoppat ned en "rödis" för att testa och nu flera veckor senare är den fortfarande levande och röd (kanske inte knallröd men röd) :-)

    /Darek
    Life´s a fish and then you die...
    Zebra Pleco L046 en hona är inköpt.... samlar burkar till en hane

    Kommentar

    Arbetssätt...