runda akvarier var kan man köpa de?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • starcastle
    • June 2008
    • 234

    #16
    3000 är nog normalpris och i vilket fall som helst Arkens listpris.

    Dom har rea just nu hos tillverkaren i England men om du lägger på frakt o moms så är du uppe i samma pris i alla fall, se
    Denna webbplats är till salu! biorbaquariumshop.co.uk är din första och bästa källa för all information du letar efter. Allt från allmänna frågor till vad du kan förvänta dig att hitta här, biorbaquariumshop.co.uk har allt. Vi hoppas att du hittar vad du letar efter!



    Ursprungligen postat av moi
    f
    ringde till arken zoo fick veta att de har cylinder kar på 45 liter men priset va 3000 kr det va väldigt dyr för en sånt kar av min erfarenhet.
    ringde till samma kedja men i göteborg pratat med en tjej där som sa att hon har inte in nu men de bruka liga på 800-900 kr det va oserjöst av de tycker jag.
    Posthorn, blå, röda, aprikos, rosa, leopard
    Räkor: blå och mörkblå tiger, Blue Pearl, gula räkor, körsbär, Supertiger Orange Tail. 70 L, 60 L, 26 L, 2x20 L

    Kommentar

    • moi
      • November 2008
      • 213

      #17
      Ursprungligen postat av starcastle
      3000 är nog normalpris och i vilket fall som helst Arkens listpris.

      Dom har rea just nu hos tillverkaren i England men om du lägger på frakt o moms så är du uppe i samma pris i alla fall, se
      http://www.biorbaquariumshop.co.uk/BiUbe_Aquariums/
      i deras butik i borås va priset 3000 kr butiken i göteborg priset va mellan 800-900 det va hon sa idag när jag ringde de

      Kommentar

      • starcastle
        • June 2008
        • 234

        #18
        Förmodligen pratar dom inte om samma akvarium.


        Ursprungligen postat av moi
        i deras butik i borås va priset 3000 kr butiken i göteborg priset va mellan 800-900 det va hon sa idag när jag ringde de
        Posthorn, blå, röda, aprikos, rosa, leopard
        Räkor: blå och mörkblå tiger, Blue Pearl, gula räkor, körsbär, Supertiger Orange Tail. 70 L, 60 L, 26 L, 2x20 L

        Kommentar

        Arbetssätt...