Nytt akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Marisch
    • June 2006
    • 370

    Nytt akvarium

    Hej!

    Går i funderingar kring att införskaffa ett nytt akvarium. Har ett fult hemmabyggt 600-liters kar som jag fick tag på lite för snabbt men billigt. Men fasen vad jag tröttnat på eländet nu. Jag har sneglat lite grann på Akvastabils 720L kar. Ni som har/haft akvarium från Akvastabil. Har ni varit nöjda? Är det ett bra val? Så man inte gör bort sig, det är ju ändå lite pengar att slösa bort i så fall. Och vad är ett vettigt pris för ett sådant?

    //Mari
    720 liter160 liter102 liter54 liter
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Jag har ett Akvastabil 900 och är supernöjd. Till detta har jag en T5 ramp med 8x39w men bara 4 rör igång för tillfället.
    Det är lite dyrare kar, men du får vad du betalar för.
    Är det ett nytt eller begagnat du är ute efter?
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Marisch
      • June 2006
      • 370

      #3
      Absolut ett nytt. Har bara haft begagnade förut och inte velat lägga så mycket pengar på det. Man vet ju aldrig om man tröttnar. Men nu har jag haft mina akvarium i fyra år och är tydligen fast i det här. Så himla kul! Dax att sätta igång nåt roligt projekt tänkte jag. BTN-bakgrund kanske, får se.

      Kul att du är nöjd med ditt.

      //Mari
      720 liter160 liter102 liter54 liter

      Kommentar

      • aneta
        • September 2008
        • 261

        #4
        Jag har köpt mitt begagnat och inte haft några problem med det, är jättenöjd. Tycker att Akvastabil har så snygg design speciellt med tillhörande möbel
        325L

        Kommentar

        • Marisch
          • June 2006
          • 370

          #5
          Ursprungligen postat av aneta
          Jag har köpt mitt begagnat och inte haft några problem med det, är jättenöjd. Tycker att Akvastabil har så snygg design speciellt med tillhörande möbel
          Jag skulle väl iofs kunna tänka mig ett begagnat oxå, beror ju på hur det ser ut. Får ju lov att vara riktigt fräscht då, är som sagt en aning trött på mitt fula repiga.

          Än så länge bara positiva kommentarer... Låter som om jag är ganska rätt ute då.

          //Mari
          720 liter160 liter102 liter54 liter

          Kommentar

          Arbetssätt...