Fluval från utlandet?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ice hacker
    • November 2002
    • 35

    Fluval från utlandet?

    Hej.
    Om man tittar på nätet så går det ganska lätt att hitta Eheims ytterfilter till kanonpriser på Tyska sidor men finns det någon som vet var man kan få tag på fluval ytterfilter?
    Iofs så tillverkas väl Eheim i tyskland och Fluval i kanada (om jag inte minns fel)så det är ju inte säkert att dom är billigare där.
    Någon som vet??
  • Oscar Cederqvist
    • November 2002
    • 6546

    #2
    Tror att Hagen, som tillverkar Fluval har tillverkning i Frankrike eller Tyskland också.

    Jag förbehåller mig rätten att ha fel
    Oscar Cederqvist
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=67529
    -----------------
    310l Malawi
    110l Sällskaps
    42l Guppy+Neontera
    13l Kampfisk
    2*25l Kampfisk+Guppy yngel
    Oscar Cederqvist

    Kommentar

    • Azur
      • March 2003
      • 12946

      #3
      <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
      Hej.
      Om man tittar på nätet så går det ganska lätt att hitta Eheims ytterfilter till kanonpriser på Tyska sidor men finns det någon som vet var man kan få tag på fluval ytterfilter?<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

      Jag letade också, och drog till slut slutsatsen att det egentligen bara är Eheim och filtermatieral som är billigt i Tyskland. Billigaste fluvalen jag hittat hittade jag på Hjortgatans Zoo.
      Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

      Kommentar

      Arbetssätt...