bilder kommer är lite låg... var till tandläkaren för att dra ut en dålig tand... efter 2timmar och 15minuter satt fortfarande 1/4 av tanden kvar och två tandläkare avverkade... gav jag upp sitter här med en rot som skruvat fast sig är svullen och infekterad... har väl feber också.... detta är värre än den värsta förkylning som oftast drabbar oss stackar män
Kvinnor gnäller om att föda barn men har dom någonsin genomlidigt en manlig rejäl snuva....
tillbaka till ämnet... bilder kommer så fort jag orkar uppta mitt källarintresse
Såg bilderna på din svarte när du värmer upp, erkänn att en 455'a inte hade gjort ont?
Lider med dig, hade en ung dum tandläkare förförra året som inte lyssnade på sin tandsyster som misstänkte 3 rötter och rekommenderade spräckning, det slutade med att idioten stod på knä gränsle över mig och försökte dra ut den, inte nog med det sen försökte han fakturera mig för den extra tid det hade tagit..
Jag avverkade en hel flaska XO suprem martell cognac den söndagen innan jag kom till tandläkare, fick senare tipset att droppa nejlikeolja och det funkar klockrent.
Senast redigerad av Gaffel; 08 October 2008, 22:41.
Life's a bitch and then you die..
"I might be right handed but im always left-winged" Skriv på!
Om ni vill se något udda... jag trodde jag vart blind men det var bara ögonfransarna som brände ihop och allt annat i hårväg vart lite minimerat Håll till godo
Kommentar