Timer

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johanna!
    • January 2008
    • 31

    Timer

    Jag har köpt en timer till min lampa men jag fick inte med nån bruksanvisning, det finns bara en pil så man kan bara ställa in en tid. Fattar noll
  • Gaffel
    • December 2007
    • 6200

    #2
    Det är alltså en "analog" timer, ställ klockan och sen petar du in eller ut stiften som sitter i ytterkant av "klockan"(cirkeln) på passande tider..
    Life's a bitch and then you die..
    "I might be right handed but im always left-winged"
    Skriv på!

    Kommentar

    • Peter_A_F
      • January 2008
      • 64

      #3
      Ursprungligen postat av johanna!
      Jag har köpt en timer till min lampa men jag fick inte med nån bruksanvisning, det finns bara en pil så man kan bara ställa in en tid. Fattar noll
      Är själva timern rund med massa flikar som kan tryckas ned/upp samt med 24-timmars klocka i mitten?

      Vrid så att pilen pekar mot aktuellt tid.
      Tryck ned alternativt upp flikarna för att välja ifall timer skall vara till/off.
      På sidan av timern brukar det sitta en strömbrytare där du väljer på eller timerläge. (välj klockan/timerläge)

      Varje flik brukar representera 15 minuter på/av.
      - 720 liter med Malawi.
      Golden, Hongi, Socolofi, Elongatus mpanga, Afra, Röd Zebra, Moorii, Fryeri, Aulonocara "Fire fish" & Frontosa
      http://franssonfamily.se/akvarie/

      Kommentar

      • johanna!
        • January 2008
        • 31

        #4
        Ursprungligen postat av Peter_A_F
        Är själva timern rund med massa flikar som kan tryckas ned/upp samt med 24-timmars klocka i mitten?

        Vrid så att pilen pekar mot aktuellt tid.
        Tryck ned alternativt upp flikarna för att välja ifall timer skall vara till/off.
        På sidan av timern brukar det sitta en strömbrytare där du väljer på eller timerläge. (välj klockan/timerläge)

        Varje flik brukar representera 15 minuter på/av.
        Vad menar du med flikar? Ja det finns en 24 timmars klocka i mitten.

        Kommentar

        • rödtoppen
          • June 2006
          • 3148

          #5
          det svarta runt om 24 timmarsklockan är flikar som går att trykas ner
          / dtoppen /

          Kommentar

          Arbetssätt...