Karet knakar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • patriksg
    • May 2007
    • 1705

    #16
    Jag har sötvatten... har mäsrk nu att det avtar... ett tag hoppade man till vaje gång... Nu ser jag även att golvet har sjunkt ner, om man kan säga så..
    om man ser på listen som gå längst med golver så blir det en liten glipa mellan golvet och listen....
    Mvh Patrik

    Kommentar

    • fredd
      • February 2007
      • 3360

      #17
      Ursprungligen postat av patriksg
      Jag har sötvatten... har mäsrk nu att det avtar... ett tag hoppade man till vaje gång... Nu ser jag även att golvet har sjunkt ner, om man kan säga så..
      om man ser på listen som gå längst med golver så blir det en liten glipa mellan golvet och listen....

      hehe aldrig tänkt på det innan, såg det hos mig nu också under min träställning
      www.frfoto.tk

      Kommentar

      • patriksg
        • May 2007
        • 1705

        #18
        Hoppas att det inte är någon fara! gött kul om den som bor i lägenheter under mig får ca 180L längs väggarna..!! fred bor du runt gbg?
        Mvh Patrik

        Kommentar

        • Inka
          • July 2005
          • 1233

          #19
          Ursprungligen postat av patriksg
          Jag har sötvatten... har mäsrk nu att det avtar... ett tag hoppade man till vaje gång... Nu ser jag även att golvet har sjunkt ner, om man kan säga så..
          om man ser på listen som gå längst med golver så blir det en liten glipa mellan golvet och listen....
          Jomen, inte lite panik jag hade innan jag fattade att det var rampen som knakade... Min kan ha blivit lite sur för att en katten hoppar ner på det jämt från en bokhylla. Det var när jag tryckte lite på rampen jag fattade vad det var som knäppte... Det har dock avtagit en hel del nu. Har inte hört nåt på nån vecka nu. Hoppas ditt akvarium slutar helt snart då
          Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

          www.kvitter.n.nu

          Kommentar

          • Gurra G
            • September 2007
            • 131

            #20
            ok då var det ingen pistol eller mantis då

            Kommentar

            • patriksg
              • May 2007
              • 1705

              #21
              Nej men det kunde vart =)
              Mvh Patrik

              Kommentar

              • Gurra G
                • September 2007
                • 131

                #22
                oj då ingen dålig glipa man hadde själv då...

                Kommentar

                • Gurra G
                  • September 2007
                  • 131

                  #23
                  nja pistoler och mantisar lever bara i salt vatten (tror jag i alla fall)

                  Kommentar

                  Arbetssätt...