Ngn här som köpt/beställde Rubin420 från Djurmagasinet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ciklidis
    • July 2006
    • 85

    Ngn här som köpt/beställde Rubin420 från Djurmagasinet

    Djurmagasinet hade ju ett erbjudande där man fick köpa ett Rubin 420l med pump och värmare för 3995kr.

    Undrar om ni som beställde har fått era akvarier?
    Jag beställde lördagen innan annonsen kom ut och har fortfarande inte fått det. Har varit in och de påstår att de inte får in tillräckligt med kar.

    Är det ngn här som väntar på sitt?
  • Tant Nancy
    • April 2002
    • 5407

    #2
    Jag beställde mitt lite tidigare, så att dom han slänga med ett extra på leveransen innan kampanjen började. Hörde att dom beställde i början av kampanjveckan och fick kar också... då pratar jag om Djurmagazinet i Östersund alltså. Jag tror att din butik väntade med att beställa lite för länge eftersom dom blev utan. Om dom inte kan få fram flera så får dom väl skaffa fram ersättningskar, det stod ju inte "så långt lagret räcker" vad jag vet i alla fall...
    MvH
    Tant Nancy
    www.gladafisken.aqualogen.se
    Mitt fotogalleri
    Dagbok
    Min zoon

    Kommentar

    • ciklidis
      • July 2006
      • 85

      #3
      De säger hela tiden att det ska komma in och att jag då står först att få.
      Förra tisdagen sa de att det skulle komma in ett akvarium den veckan och det var "mitt".
      Men nu är det ju över en vecka sedan dess....

      Börjar tröttna på att vänta, ska åka dit imorgon igen.

      Kommentar

      • Raskens
        • April 2006
        • 933

        #4
        Fick mitt igår...fast egenligen fick jag det redan förra måndagen. Då fick vi reda på att det hade kommit strax innan dom stängde, varpå vi hämta det i ilfart...utan att kolla karet..när vi kom hem visade det säg att någon tappat? något i ovankant på ena kortsidan . En glasflaga stor som en femtioöring hade gått ur glaset . Som tur va trodde affären på oss och vi hämtar ett nytt kar 8 dar senare...
        PS. vi beställde ett par dar efter att reklambladet kommit ut

        ________
        Tomas
        Senast redigerad av Raskens; 24 September 2006, 18:31.
        Agneta

        Kommentar

        • wero
          • September 2006
          • 34

          #5
          Jag fick hämta mitt efter 5 veckor, trots att de lovat veckan efter. Men nu står det där iaf. och väntar på att få bli klart!
          Först hade det varit sånt sug efter dom, sen när det väl kom var inte lysrörsarmaturen med, så jag fick iaf. rabatt på övr. jag handlade.
          Dock är ju pumpen så underdimensionerad att jag köpte en annan istället, ett klart minus att det ingår en pump för <215L till ett på 420L..

          Kommentar

          • Johan Angelin
            • August 2006
            • 1

            #6
            Djurmagasinet i Färjestaden på Öland fick hem mitt kar på ca 3 veckor.

            Kommentar

            • ciklidis
              • July 2006
              • 85

              #7
              Jag har nu fått min kar hemkört. Fick ett hemkört dagen efter jag lade in inlägget men det visade sig ha en skada så jag fick det ubytt i onsdags.

              Det verkar som om alla har fått vänta en stund

              Kommentar

              • dreas
                • August 2005
                • 264

                #8
                Jag har inte fått mitt kar ännu...

                Kommentar

                • ciklidis
                  • July 2006
                  • 85

                  #9
                  Hur länge har du väntat?

                  Kommentar

                  • rickarddd
                    • March 2006
                    • 18

                    #10
                    ja då hör jag att det är fler som fått vänta,slutet av förra veckan hade jag väntat 5 veckor och dom visste inte när det skulle komma,tidigast om två veckor eftersom dom bara har lev hit upp var 14 dag. så jag avbokade mitt och har köpt ett annat på ett annat ställe,nu blir större också

                    Kommentar

                    • dreas
                      • August 2005
                      • 264

                      #11
                      4 Veckor som blir 5 på fredag...

                      Kommentar

                      Arbetssätt...