köpa juvelkar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cgr
    • March 2005
    • 296

    #31
    Ursprungligen postat av akan
    ett annat märke.

    http://www.akvarielager.se/ har det t ex

    nackdelen är att man får betala 1000 kronor mer än hos herkules.
    cgr, på vilka punkter är rubin bättre?
    billigare och snyggare enligt mig.
    Aktiva akvarium:
    180L Juwel Rio,
    Invånare; Fjärilsciklider "Electric-Blue", Corydoras Sterbai, Otocinclus, Golden Nugget, Kardinaltetror, Rödmunstetra

    Kommentar

    • Hella2
      • July 2005
      • 1158

      #32
      jo det är klart, är tretusen för mycket? jag kanske kan pruta ner till det
      Man blir aldrig fullärd ....

      Kommentar

      • Hella2
        • July 2005
        • 1158

        #33
        Ansjo: vilket helsnyggt akvarium du hade på zoonen! Det där mörk bruna juvelkaret! vet du om det finns i 180l åxå?jag har inte sett det nånstans
        Man blir aldrig fullärd ....

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #34
          Ursprungligen postat av Hella2
          Ansjo: vilket helsnyggt akvarium du hade på zoonen! Det där mörk bruna juvelkaret! vet du om det finns i 180l åxå?jag har inte sett det nånstans
          Tack för det . Ja, det finns i 180 liters med för de priserna vi diskuterat tidigare.

          Hella2: kan du få det för 3000:- tycker jag du ska slå till om det känns rätt för Dig. Det är bara du som kan avgöra om det känns rätt, och då tycker jag du ska köpa det.
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Hella2
            • July 2005
            • 1158

            #35
            Ursprungligen postat av ansjo
            Tack för det . Ja, det finns i 180 liters med för de priserna vi diskuterat tidigare.

            Hella2: kan du få det för 3000:- tycker jag du ska slå till om det känns rätt för Dig. Det är bara du som kan avgöra om det känns rätt, och då tycker jag du ska köpa det.
            Tack Ansjo! ja detta var verkligen svårt för mig! jag vill verkligen göra rätt denna gång och inte får det vara för dyrt heller,sambon är inte ett dugg intresserad av akvarium medan jag har intresse för oss båda så jag får vackert klara mig själv,jag meddelar hur jag gör,om det blir detta eller ett nytt! Trevlig helg föresten!
            Man blir aldrig fullärd ....

            Kommentar

            Arbetssätt...