Juwel Rio 240 med Discus i stua!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mads Thue Evensen
    • June 2006
    • 1

    Juwel Rio 240 med Discus i stua!

    Hei, jeg er ny her på forumet - og er fra Norge. Tenkte prøve Zoopet forumet for første gang nå!

    I går var endelig det nye Juwel Rio 240 med den nye trefargen på plass i stua. Handlet det selvfølgelig på Dyrego i Sandvika.

    Må bare si meg ekstremt fornøyd med fargevalget på karet. Har tidligere hatt svarte Juwel kar, men denne fargen gjør karet enda mer majestetisk syns nå jeg.

    Har montert Juwel Rock bakgrunnsplater og har også fått dekket til det innvendige filteret med en slik plate.

    Sanda er Rådasand svart. Vil ha mørk sand - for å fremheve fiskenes farger, og discus føler seg ofte tryggere med mørkt underlag.

    Nå har jeg slengt oppi 6 stk Corydoras Aenus Albino - for å lage litt bakterier. Discus blir Stender fisk. Mest sannsynlig bestiller jeg 8 cm fisk fra www.aquazoo.no til kr 249,- pr stk.

    Karet er overhodet ikke ferdig innredet, men kommentarer settes alltid stor pris på! Forstår ikke helt hvordan jeg legger til bilder her men finner vel ut av det snart!

    Med vennlig hilsen

    Mads
    Juwel Rio 240
    Akvastabil 530
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Välkommen hit!
    Du kan bara lägga in bilder om du är goldmedlem, såvida du inte länkar vidare från någon annanstans. Så bli medlem så vi kan se ditt projekt.
    Jag har ett likadant Rio 240 som du, och jag håller med dig, det är kanon!
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Lenmar
      • February 2004
      • 6154

      #3
      Jomen visst är det snyggt med Rio 240? Med diskus i?
      Bifogade filer
      Goa hälsningar, Maria Min hemsida
      Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

      Kommentar

      • Raven
        • February 2005
        • 15385

        #4
        Ursprungligen postat av Mads Thue Evensen
        Forstår ikke helt hvordan jeg legger til bilder her men finner vel ut av det snart!
        Goddagens.
        gällande bilder måste du lägga upp dom på en server först.
        en del internetleverantörer tillhandahåller utrymme men även www.imageshack.com www.uploadit.org och www.photobucket.com(min favorit) kan du gratis lägga upp bilder snabbt och enkelt.
        LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
        Faktatråd Om AkvarieVatten
        Växtakvaristernas Paradis

        Kommentar

        Arbetssätt...