akvarium+trasig kant=katastrof.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • genius
    • March 2005
    • 44

    akvarium+trasig kant=katastrof.



    Såhär kan det gå när man ska kolla ifall den lilla sprickan i botten kommer bli större lr hålla. Tur att man kollade i en bastu där man har vattentät matta överallt. Ingen skada skedd. Skall bara byta ut den ena långsidan osen har ja ett fin fint nytt oanvänt 240L

    Kan även nämnas att jag fick akvariet gratis då de ja köpte av gav mig alla pengar tillbaks.
  • fabiaRS
    • November 2005
    • 193

    #2
    bra med gratis grejer..jag beställde ett 240 liters på nätet..som ena kortsidan var trasig på när jag skulle hämta det..tog hem akvariet å ringde till affären.dom skickade ett nytt utan problem och ville inte ens ha tillbaka det gamla, dom ville inte ena ha bild på karet..som jag tog när jag såg sprickan dvs medans det fortfarande stod på lastpallen hos fraktfirman..så med facit i hand.skulle man ju kunnat säga att även nästa akvarie var trasigt.

    Kommentar

    • Tenkare
      • May 2005
      • 2519

      #3
      Brukar vara så att skadan anäls till fraktfirman, som sen i sin tur anmäler den till stället som beställt leveransen.
      Sen får speditören behålla varan om den är kass och avgöra vad dom ska göra med den
      Neca eos omnes, deus suos agnoscet


      Min zon Min Tenkare

      Kommentar

      Arbetssätt...