min oplanerade "akvarietrip"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • androxe
    • August 2005
    • 854

    min oplanerade "akvarietrip"

    Hejsan!
    Någon mer än jag som var på bilmässan i stockholm och såg akvariet i SsangYongs monter?
    Här är lite bilder på det, ser ut att vara ca 1500-2000 liter?

    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    På resan hem stannades det på McD i Nyköping, och där hade de ju ett skapligt saltkar!, nån här som känner till det karet?

    lite bilder på det:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
    Senast redigerad av androxe; 07 April 2006, 00:55.
  • C.Ciklid
    • February 2005
    • 12055

    #2
    Ett akvarium är alltid snyggt att ha, vart som helst! Jag har för mig att jag har sett saltiset nån gång för några år sedan. Det var frächare då.

    //Camilla
    De sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.

    Kommentar

    • erikthur
      • March 2004
      • 9953

      #3
      Jag undrar om inte saltburken delvis påverkade mej till mitt återfall inom akvaristiken när familjen för några år sedan ofta tog en matpaus där på vägen mellan Jönköping och Uppsala.

      Vi bodde då i en etta i Jönköping samtidigt som vi hade ett radhus kvar i Bälinge.
      Var eller varannan vecka gjorde vi den turen.
      Killies is a lifetime passion

      Kommentar

      • Opus
        • January 2006
        • 1014

        #4
        Det fanns/finns ett salt akvarium i restaurangen vid Sillekrog, E4:an norr om Nyköping. vet inte om det finns kvar.
        Vescere bracis meis!

        Kommentar

        • fabiaRS
          • November 2005
          • 193

          #5
          Mcd i västerås på hälla har också ett rätt fint saltkar om jag inte misstar mig

          Kommentar

          • adl
            • January 2006
            • 97

            #6
            Ursprungligen postat av fabiaRS
            Mcd i västerås på hälla har också ett rätt fint saltkar om jag inte misstar mig
            Om det är den donken som ligger efter västerås ner till höger så har dom gjort en total renovering till ny trend donken och har inget kar kvar.
            Brukar stanna där på väg till landet..
            Mvh
            Adam

            Kommentar

            • Sacrium
              • February 2004
              • 672

              #7
              McDonalds utanför Uddevalla har ett malawikar i skaplig storlek.
              Dessvärre är det ruskigt misskött och filter och liknande är alldeles för
              små för ett kar i den storleken.
              http://www.purevolume.com/themiddlefingerproject

              Kommentar

              Arbetssätt...