Bakgrund hörnkar Juwel trigon

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • svempa69
    • March 2006
    • 88

    Bakgrund hörnkar Juwel trigon

    Så då har jag bestämt mig, har beställt ett Juwel hörnkar 190 liter. Vad för bakgrund blir snygg här tro?? Utan att det själ något utrymme i karet.

    Någon som har tips eller bilder??

    Tacksam för alla förslag....
  • androxe
    • August 2005
    • 854

    #2
    back to nature, där man gömmer pump o doppvärmare i hörnet bakom bakgrunden är kanske det snyggaste. Går gömma det få snyggt med moduler också.. Eller så kör du bara med en helfärgad bakgrund, det är ju det billigaste, kör själv så i mitt hörnkar o jag är nöjd med det

    Kommentar

    • Opus
      • January 2006
      • 1014

      #3
      Juwel har väl egna bakgrunder? Tror inte dom är så dyra heller.
      Vescere bracis meis!

      Kommentar

      • svempa69
        • March 2006
        • 88

        #4
        Ursprungligen postat av androxe
        back to nature, där man gömmer pump o doppvärmare i hörnet bakom bakgrunden är kanske det snyggaste. Går gömma det få snyggt med moduler också.. Eller så kör du bara med en helfärgad bakgrund, det är ju det billigaste, kör själv så i mitt hörnkar o jag är nöjd med det
        Vad för helfärgad bakgrund?? Inget mönster alls? I vilken färg?
        Tack för svaret........

        Kommentar

        • androxe
          • August 2005
          • 854

          #5
          Ursprungligen postat av svempa69
          Vad för helfärgad bakgrund?? Inget mönster alls? I vilken färg?
          Tack för svaret........
          Det är ju en smaksak, vissa föredrar helt svart. Själv kör jag med en blå.
          Viktigt med bakgrunden är att man smetar på matolja eller liknande över hela o pressar fast den med en fönsterskrapa eller liknande. Annars kommer den inte synas i ett hörnakvarium, hela framrutan blir ju som en "sidoruta" i ett traditionellt akvarium, och tittar man genom en sidoruta mot en bakgrund som bara sitter fasttejpad i ett vanligt akvarium kommer man inte se den...

          Kommentar

          Arbetssätt...