aquacube

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • IaMtHeJoKe
    • November 2005
    • 416

    aquacube

    Är det någon som vet vart man kan få tag på aquacube ???....hellst i närheten av gävle!

  • IaMtHeJoKe
    • November 2005
    • 416

    #2
    ingen som vet ??

    Kommentar

    • vance
      • December 2004
      • 872

      #3
      Gissa en halv gång...
      Kanske ska vänta lite mer än 7 minuter.
      Rätt dåliga odds att någon från gävle skall vara inne och läsa just din tråd...
      Bara döda fiskar simmar med strömmen

      Kommentar

      • Raven
        • February 2005
        • 15385

        #4
        Ursprungligen postat av greken
        Kanske ska vänta lite mer än 7 minuter.
        en del har bråttom

        hittar du ingen i affär kan du ju alltid vända dej till glasmästarn och beställa glas å limma själv
        LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
        Faktatråd Om AkvarieVatten
        Växtakvaristernas Paradis

        Kommentar

        • ralp
          • October 2004
          • 639

          #5
          Snyggt men dyrt... tyvärr...

          Ursprungligen postat av Raven
          ... hittar du ingen i affär kan du ju alltid vända dej till glasmästarn och beställa glas å limma själv
          Det tror jag inte. Det blir inte samma resultat. Aquacuben är inte limmat plus att det är ett helt kit med lampa, fot, kokosmatta som botten och växter. Det är det ABSOLUT snyggaste som finns i miniburkmarknaden. Mer info här.

          Ursprungligen postat av joakimboy
          Är det någon som vet vart man kan få tag på aquacube ???....hellst i närheten av gävle!
          Det fanns ett exemplar hos Akvarielagret/Stockholm. Gävle har jag ingen aning om. Men de flesta butiker kan ta hem en sådan från tropica, oftast får de ju också sina växter därifrån. Du måste dock vara beredd på att den är "SK*TDYRT". Tyvärr. Senast jag såg den så skulle den kosta 2700 kr.

          Tyvärr är det bara åtta liter. Något för litet för räkor tycker jag. Dubbelt så mycket volym och tredje del av priset så skulle jag nog ha köpt flera stycken...

          Hejhopp. Ralp
          110 Liter > Microrasbora sp. galaxy; Neocaridina sp. "Red Cherry"; Trichopsis pumilus;
          Vittina semiconica; Neripteron auriculata
          18 Liter > Carinotetraodon travancoricus
          16 Liter > Neocaridina sp. "Red Cherry"; Clithon corona

          Kommentar

          • IaMtHeJoKe
            • November 2005
            • 416

            #6
            ok ntack så mkt för hjälpen iaf.....ska kolla om de går att besälla hem i min butik!

            Kommentar

            Arbetssätt...